Известие

Collapse
No announcement yet.

Сипва ли се масло в климатроника?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сипва ли се масло в климатроника?

    Чувам леко виене откъм компресора при по-високи
    обороти. Един колега със ситроен ми каза че при зарежда
    нето му добавили малко масло. Иначе климатроника
    си работи.

  • #2
    Винаги когато се зарежда системата с газ се вкарва и точно определено количество масло. Без това компресорът ще задере и ще отиде в кофата.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Според мен, е малко вероятно да е от това, че няма масло, по възможно е лагера да си заминава.

      Comment


      • #4
        В компресора си има масло което е различно от това което се слага при зареждане с фреон. Ако го няма маслото... кофти.
        Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
        Skype: nmilev64

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
          В компресора си има масло което е различно от това което се слага при зареждане с фреон. Ако го няма маслото... кофти.
          Надява се, че всеки уважаващ се майстор, знае това за маслото в фреона. Интересно ми е само как се поставя, т.е. дали това масло се вкарва заедно смесено със фреона или отделно....


          Comment


          • #6
            Машината за зареждане го вкарва заедно с фреона.

            Comment


            • #7
              Колеги някой от вас наясно ли е какво масло и какво количество масло се вкарва в климатичната система на Алфа 147 2.0 ?Имам приятел който може да ми я напълни и да си платя само фреона ,но той не знае какво и колко масло трябва да се вкара в системата.А и какъв тип фреон се препоръчва за Алфа 147 2.0?
              Last edited by juliano155; d.m.y г., 10:03.
              Alfa's do't drop oil...they mark their territory

              Comment


              • #8
                Маслото е PAG 46 за количеството не знам, а фреона е 134А- след 1993г. за всички коли е един и същ.

                Comment


                • #9
                  @grenlould за да не влизам в излишни спорове... ето ти една снимка на пробката на комресор където преди малко вкарахме около 200лм масло !
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                  Skype: nmilev64

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
                    @grenlould за да не влизам в излишни спорове... ето ти една снимка на пробката на комресор където преди малко вкарахме около 200лм масло !
                    Според мен пробката е в случай,че маслото го слагаш отделно от фреона.Както във вашият случай......компресора е долу,сипвате нужното количество и след като се монтира на колата се пълни системата само с фреон.
                    Не мисля,че маслата са различни,а просто е направен резервен вариант при положение ,че нямаш машина с дозатор специално за това упражнение.
                    Просто разсъждавам логично,не се заяждам.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      Алфа 147 2.0 Freon R134a - 525-575 grams
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Тука май го има и маслото http://ab-climat.com/stati/norma.html

                        Comment


                        • #13
                          При мен го направиха така:

                          вкуумиране, маслото системата го всмука вследствие на вакуума от същото място, около 100мл грубо, фреон премерен с кантар, вече трета година охлажда добре.
                          цена за всичко- 60 лв.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            Според мен пробката е в случай,че маслото го слагаш отделно от фреона.Както във вашият случай......компресора е долу,сипвате нужното количество и след като се монтира на колата се пълни системата само с фреон.
                            Не мисля,че маслата са различни,а просто е направен резервен вариант при положение ,че нямаш машина с дозатор специално за това упражнение.
                            Просто разсъждавам логично,не се заяждам.
                            Хладилния агент и маслото, които се слагат заедно не напускат цилиндрите на компресора. Все едно да наливаш масло с горивото на двигателя и да очакваш да ти маже коляновия вал. Нема да стане, нали...
                            Last edited by rossenvn; d.m.y г., 20:06.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
                              @grenlould за да не влизам в излишни спорове... ето ти една снимка на пробката на комресор където преди малко вкарахме около 200лм масло !
                              Ясно, но колеги по-горе нали казахa, че като се зарежда една кола с фреон, повечето майстори вкарват масло, смесено във фреона за да не се налага да се слага от пробката на компресора, или нещо не съм разбрал правилно....


                              Comment

                              Working...
                              X